.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش استانداری:روح متعالي اصولگرايي در گيلان حاكم است
تاكنون بيش از 80 درصد از نيروهايي كه در زمان روح‌الله قهرماني‌ چابك استاندار گيلان مسئوليت دريافت كرده‌اند از متخصصان و تحصيلكرده‌هاي خانواده‌هاي شهدا، ايثارگران و نيروهاي ارزشي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي هستند و اين خود گواه بر اين مدعاست.

دبير شوراي اطلاع‌رساني استانداري گيلان گفت: روح متعالي اصولگرايي در گيلان حاكم بوده و استاندار اين استان مردي ارزش‌مدار است.

علي پورحسن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت اظهار داشت: استاندار گيلان با درايت، آگاهي و مديريت والاي خود با قدرت همواره به دنبال حاكميت روح متعالي اصولگرايي و عدالت محوري در استان بوده و اكنون به مدد اين تفكر و انديشه قرآني روح متعالي اصولگرايي در گيلان حاكم است.

وي افزود: تاكنون بيش از 80 درصد از نيروهايي كه در زمان روح‌الله قهرماني‌ چابك استاندار گيلان مسئوليت دريافت كرده‌اند از متخصصان و تحصيلكرده‌هاي خانواده‌هاي شهدا، ايثارگران و نيروهاي ارزشي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي هستند و اين خود گواه بر اين مدعاست.

دبير شوراي اطلاع‌رساني استانداري گيلان با اشاره به جابه‌جايي‌هاي اخير در حوزه ستادي استانداري گيلان بيان داشت: حق هر مديري است كه همراهانش را براي هماهنگي بيشتر، بهتر و سهل و آسان‌تر شدن كار برگزيند و اين دقيقا عين قانون است.

وي ادامه داد: آيا وقتي كاري با هماهنگي كامل وزارتخانه و تاييد نهايي شخص وزير با دلايل مشخص انجام مي‌گيرد نامش خودمحوري است.

پورحسن گفت: مگر جابه‌جايي‌هايي از اين دست در حوزه‌هاي مختلف كشور مانند رياست جمهوري و قوه قضائيه كم صورت گرفته است.

وي با اشاره به اينكه شخصي كه توانايي انجام كار را دارد و خود را به نظام و انقلاب مديون و متعهد مي‌داند بايد تابع باشد، تصريح كرد: به يقين نظام اسلامي در پست و جايگاهي ديگر از او بهره‌مند مي‌شود.

دبير شوراي اطلاع‌رساني استانداري گيلان با تاكيد بر اينكه وظيفه تمام مسئولان حفظ نظام و پرهيز از تفرقه و اشاعه نسبت‌هاي ناروا و تضعيف مديران است، افزود: اميدواريم حرف‌ها و انتقادهايي از اين دست كه برايش پايه و اساس درستي متصور نيست به دليل روابط دوستانه و فاميلي نباشد كه در روز قيامت بايد پاسخگوي اعمال، رفتار و گفتارمان باشيم.

جبار كوچكي‌نژاد نماينده مردم رشت در مجلس روز گذشته در گفتگويي گفته بود «حذف نيروهاي اصولگرا از بدنه اجرايي گيلان غيرقانوني است» كه واكنش‌هايي در استان گيلان به همراه داشت./465


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 23 آذر 1389
برو بابا خودت باید تغییر کنی از مجری گری صداسیمای گیلان !! ؟ با رانت فامیلی شدی روابط عمومی استانداری !!!
نا شناس 23 آذر 1389
روح اصولگرایی در گیلان حاکمه برادر اما در ادارات و بخصوص استانداری اصلا ! و مطلقا حاکم نیست !!! در استانداری گیلان یا بهتر بگم کوفه ایران !! رهبری و احمدی نژاد و اصول و اصولگرایی از 1384 تا الان مطلقا در حصر و اقلیت هستند اینو همه می دانند رای استانداری گیلان از حراستش تا معاونتهاش حتی استاندار تا اخرین لحظه موسوی بود همین الانم در ملا عام از موسوی خاین بعد از این همه جنایت دارن حمایت و دفاع می کنن اکثر نماینده های گیلان هم همینطور تا اخرین لحظه در لفافه برای موسوی کار می کردند و همه مردم و جوانان اصولگرا اینو بروشنی می دانند
نا شناس 23 آذر 1389
اقا بیزحمت ادرس دقیق جاشو ( جاییکه اصولگرایی رو در استانداری نگه میدارین !!! ) برای مردم و جوانان اصولگرای استان بگو ما که هرچی گشتیم و می گردیم پیدا نکردیم
نا شناس 23 آذر 1389
پور حسن مواظب باش قهرمانی جدیدا زیاد دروغ میگه یهو دیدی صبح امدی دیدی مهدی لطفی جات پشت میزت نشسته ها !!!!!
نا شناس 23 آذر 1389
اقا از اصولگرایی در استانداری گیلان و مدیریتهای ادارات استان گیلان فقط روحش باقی مانده احسنت برادر پورحسن شما اصولگرایی شاداب و جوان و قوی را در استان کشتید و از ان تنها روح مطهرش باقی مانده که انرا هم اگر نترسید قبض می کنید راستی از خالی بندی اقای استاندار درباره قبوض برق و اعلام شرایط گرمسیری استان گیلان چه خبر دبیر شورای عاااالی اطلاع رسانی استاندار گیلان !! ؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.